Позитивна динаміка ринку телереклами

Попит на ринку телереклами досяг критично високого рівня, на телеканалах StarLightMedia заповнюваність рекламних блоків в прайм-тайм сьогодні становить 95-96%. Про це повідомив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.
«Рішення законодавців скоротити рекламні блоки з 12 до 9 хвилин на годину призвело до того, що вже в серпні ми спостерігаємо максимальну заповнюваність. Звичайно, відіграє свою роль і той факт, що ціни на телерекламу практично не змінювались з минулого року, - відзначив Андрій Партика. – Водночас, ми спостерігаємо зростання попиту з боку рекламодавців. Це вказує на загальне покращення ситуації в економіці».
Генеральний директор StarLight Sales відзначив помітну активізацію рекламодавців в таких категоріях як зв’язок, торгівля, фінанси, продукти харчування, побутовій і комп’ютерній техніці. Кілька лончів вже заплановані і в автомобільній категорії.
 
У разі збереження нинішньої позитивної динаміки українській ринок телереклами, за прогнозом Андрія Партики, зможе уникнути падіння в порівнянні з 2014 роком. На його думку, якщо військовий та валютний фактор не спровокують дестабілізації, обсяги ринку збережуться на рівні минулого року.
Джерело: www.mediabusiness.
grafik-starlight.jpg